Ofis Taşıma
Ofis Taşıma Fiyatları
Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis taşıma fiyatları taşınacak olan ofislerin büyüklüğüne ve içinde yer alan eşyaların sayısından özelliklerine ve maliyetlerine kadar değişiklik gösteren bir durumdur. Yüksek maliyetler ile meydana gelmiş bir ofisin taşıma esnasındaki hassasiyeti ve riski daha büyük olmaktadır. Bunlarla beraber firmalar tarafından kullanılmış olan paketleme malzemeleri hem daha kaliteli olmak zorundadır hem de daha çok kullanılması gerçekleştirilir.

Bütün bu detaylar ofis taşıma fiyatları bakımından değişiklik gösteren genel bir durumdur. Firmalar ofis taşıma konusunda müşteriye belli bir ücret tarifesi sunmaz. Fiyat konusunun tam belirlilik kazanması için yerinde inceleme yapılarak eşyaların cinsine paketleme işlemlerine göre ve taşıma süresinin uzunluğu ve kısalığına göre değerlendirme yapılır. Bütün bu işlemler gerçekleştikten sonra fiyat oranı belirlenmiş olur. Zira taşınacak olan ofislerin yeri zamanı büyüklüğü gibi pek çok etken ofis taşıma fiyatlarını etkileyen hususlardır.

Ofis Taşıma Fiyatlarında Sigorta

Taşınacak olan ofislerin daima sigortalarını firma tarafından yapılması ve taşıma esnasında oluşabilecek zararlara karşı müşteri mağduriyeti yapmamak adına firmalar bu yönde çalışma gösterir. Sigortalı ofis taşımacılığı güvenli bir işlem olup müşteri bakımından çok büyük bir güvence nedeni sayılır. İşinde iyi olmayan ve ucuz Ofis Taşıma Fiyat veren nakliye firmaları herhangi bir becerisi bulunmayan merdiven altı işletmeler her zaman iki taraf içinde sıkıntı yaşatır. Geçmiş tarihi bulunmayan firmalar sigortasız eşya ve ofis taşımacılığı gerçekleştirir.

Bu tip olaylarda karşılıklı olarak hem nakliye firması hem de eşya taşınan taraf büyük bir risk altında bulunur. Ofis taşımacılığı ya da nakliye hizmetleri her zaman riski bulunan kazaya açık olan işlerdir. Taşınacak olan eşyalar kırılabilir herhangi bir nedenden dolayı düşebilir ve çizilme gibi problemler yaşanabilir. Bu tip problemler ne şekilde çözüme ulaşacağı konusunda müşterinin zararının tamamı ile karşılanması tek yöntemi karşılıklı sigorta güvencesinin yer almasıdır.

 
Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri Asansörlü Nakliye Bedeli
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı 1.500-2.000 ₺ 2.500 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı 4.000 – 7.000 ₺ 6.000₺
Ofis Taşıma Ücretleri 3.500 – 6.000 ₺ 6.500₺
Ofis Taşıma Fiyatları

Şehirlerarası Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis taşıma fiyatları şehirlerarası ya da şehir içi olarak da değişiklik gösterir. Kurumsal firmaların şehirlerarası ofis taşımalarında da görev yapan firmalar birden fazla araç ve ekip ile hizmetleri bulunur. Bu firmalar uzman ekipler ile hizmet verir ve doldur boşalt yöntemi ile taşımayı en hızlı bir şekilde gerçekleştirir.

Şehirlerarası taşımada küçük ve orta boyutlu ofisler bunun için büyük araçların turlarına denk getirilerek alakalı şehirlere ofis transferleri gerçekleştirilir. Ofis taşıma fiyatları taşınan ofislerin binaların konumuna ve içine bağlı olarak gerekirse asansörlü ofis taşımacılığı yapılarak fiyata yansıtılır.

Ofis Taşımacılığında Uzmanlık

Ofis taşımacılığı uzmanlık gerektiren ve çoğu durumda riskli olan hizmetler grubunda yer alır. Ofis taşımacılığı bünyesinde yer alan ekiplerin bir ofisi taşıma işleminde ne kadar çok personel yer alırsa ofis taşıma fiyatları da bir o kadar artmış olur. Ofislerde genellikle elektronik eşyalar ağırlıkta yer alır. Bu eşyalar uzman ekipler tarafınca paketlenmesi de taşınma işleminde oldukça önemlidir. Firmaların tayin etmiş olduğu uzman ekipler ofis taşımacılığında işinin ehli olurlar ve senelerdir bu sektörde hizmet verirler. Her şehirden her kente uzman taşıma ekiplerine sahip olan firmalar ofis taşıma işlemlerinde kaliteli hizmet sunar.

Ofis Taşıma Fiyatlarında Boyuta Göre Değişiklik

Her ofisin boyutu hepsi ile aynı bulunmaz. Kurumsal ve büyük olan firmaların ofislerinin taşıma işlemleri bazıları günler alabilir. Ofis taşıma fiyatları buna göre de değişiklik gösterebilir. Bu özellikte olan ofislerde daha çok kalite yönünden son derece model elektronik cihazlar bilgisayarlar yazıcılar ve diğer ofis malzemeleri aktif olarak kullanıldığından paketleme işlemleri de buna göre hassas olmakta ve taşıma işleri bu yönde genellikle uzamaktadır. Taşınacak olan ofisin yer aldığı konuma göre çoklu ekip çalıştırma imkânı bulunuyor ise firmalar tarafından personel görevlendirilip iş bölümü yapılır. Bu sayede iş yükü azaltılır ve taşıma işlemleri daha kısa bir sürede gerçekleştirilebilir.

Ofis boyutu ne kadar büyük olursa ofis taşıma fiyatları ve taşıma operasyonlarında kullanılacak araçlarında boyut ve sayıları o kadar artış gösterir. Özellikle elektronik özelliği olan eşyaların mobilya tarzı eşyalardan ayrı bir şekilde taşındığı taşıma işlemlerinde de firmalardan görev almış olan müşteri memnuniyeti bulunan firmadan hizmet almak oldukça önemlidir.

5/5
Neden Mega Transporter?

Şirketimiz 1976 yılından beri En iyi kalitede hizmet vermekte olup Deneyimli  ve profesyonel ekiplerle  çalışmaktadır. Taşınma işleminiz varsa iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.

Ücretsiz Ekspertiz Talep Formu
Uzman Ekipler

Ekiplerimiz Uzun yıllar boyunca bizle çalışmış olmakla beraber Ofis Taşıma alanında eğitim almaları eşyalarınızı son derce iyi taşımış oluyor.

En iyi Paketleme

Uzaman Ekipler Tarafından Eşyalarınız Paketlenmiş olup herhangi bir zarar almamış olup kaliteli bir hizmet gerçekleştiririz.

Sözleşmeli Taşınma

Ofis eşyalarınız zarar görme durumları yaşanmaması için sigortalayarak güvence altına alınmaktadır.

Taşınma İşlemleriniz varsa Bir Telefon Kadar Uzağınızdayız.
Çağrı Merkezi:+(0) 216-517-2021
logo beyaz footer

Her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutan Mega Transporter  , özel tasarım kasaları, ambalaj malzemeleri, hijyenik ambalajı ve profesyonel ve deneyimli kadrosu ile son model taşıma araçları ile ev, ofis ve yük taşımacılığı hizmeti vermektedir.

İletişim

Copyright © 2022. Tüm Hakları Saklıdır. 

Çağrı Merkezi
Whatsapp Destek Hattı