Ofis Taşıma
Ofis Taşımacılığı
Ofis Taşıma

Ofis Taşımacılığı

Kurumsal firmaların ana merkezleri ya da herhangi bir büyüklükteki firmanın ofis bölümünün usulüne uygun olarak taşınmasına ofis taşıma denir. Her ofisin kendine göre bazı özellikleri bulunur ve taşınacak eşyaları da bu özelliklere göre değişiklik gösterebilir. Arşiv bölümü çok olan ofisler ya da satmış olduğu ürünlerin numunelerinden oluşan Showroom benzeri ofisler gibi pek çok ofis şekli bulunur. Bütün ofislerin kuralına uygun ve temiz bir şekilde taşınması oldukça önemlidir. Kırılması muhtemel olan eşyaların ev taşınmasında sarıldığı gibi ofis taşımacılığı işlemi gerçekleştirirken kırılacak ya da zarar görecek eşyaların sarılması özenli bir şekilde paketlenmesi oldukça önemlidir.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Nasıl Yapılır

Firmalar gelen ofis taşımacılığı taleplerine ilk önce ekspertiz ile değerlendirme gerçekleştirir. Eşyaların alınacağı ofisi ve içinde olan bütün eşyaları detaylı bir şekilde inceleyerek özellikle bina içi ve asansör durumuna göre değerlendirme gerçekleştirir. Bunun sonrasında eşyaların taşınacağı mekânın da tespitlerini yine uzman olan ekspertizler ile yapılır ve buna göre bir fiyat ve zaman çizelgesi çıkartılır.

Özellikle büyük metrekareli ofis taşımalarında ekspertiz ekipleri tespit yapmadan evvel işe başlamaz ve eşyanın firmanın bütün güvenliği alınmadan işe başlaması gerçekleşmez. Ofis içinde yer alan elektronik eşyalar, elektrikli eşyalar ve yüksek maliyet tutan ve bunlara benzeyen diğer ofis eşyalarının taşınması sırasında yapılacak olan paketleme işlemi de önceden firmalar tarafından tasarlanır. Ofis taşımacılığı işleminde ofislerin boyutları oldukça önemlidir. Ofisler boyut olarak üç kısma ayrılır;

  • Küçük olan ofisler
  • Orta boyutlu olan ofisler
  • Büyük boyutlu olan ofisler

Küçük ve orta boyutlu olan ofislerin taşımaları çoğunlukla bir günde yapılırken, büyük boyutlu olan ofislerin taşınması ofis içinde çalışan sayısına bağlı olmak üzere günlerce devam edebilir.

Ofis Taşımacılığıı
Ofis Taşımacılığıı

Ofis Taşıma Boyutlarına Göre Değişiklik

Her ofisin boyutu aynı büyüklükte değildir. Kurumsal ve büyük olan firmaların ofislerini taşıma işlemleri bazen günlerce devam edebilir. Tabii bu tip ofislerde daha çok kalite ve son model cihazlar, yazıcılar, bilgisayarlar ve diğer ofis malzemeleri kullanıldığından paketleme işlemleri hassas olur ve taşıma işlemi genellikle uzar.

Taşınacak olan ofisin bina durumuna göre eğer çok ekip çalıştırma imkânı bulunuyor ise ekipler farklı alanlarda görevlendirilip iş bölümü de yapılır. Bu sayede iş yükü azaltılır ve taşıma işlemleri daha kısa sürede gerçekleştirilebilir. Ofislerin boyutu ne kadar büyük olursa taşıma operasyonlarında kullanılacak olan araçların boyut ve sayıları da o kadar artış gösterir. Özellikle elektronik eşyaların mobilya tarzı eşyaların ayrı bir şekilde taşındığı taşıma operasyonlarında da uzman ekiple düzenli bir şekilde gerçekleştirilir.

Ofis Taşımacılığı Ücretleri Ne Kadardır?

Ofis taşımacılığı ücretleri taşınacak olan ofislerin boyutuna ve içinde yer alan eşyaların sayısından özelliklerine ve maliyetlerine kadar farklılık gösterebilir. Ofis taşımacılığı yüksek maliyetler ile kurulmuş bir ofisin elbette ki taşıma sırasında riski daha da çoktur. Bu nedenle sigorta maliyetleri daha yüksek olur. Bunlarla beraber kullanılan paketleme malzemeleri hem daha kaliteli olmak durumunda hem de daha çok kullanılmaktadır.

Ofis Taşımacılığı Sigortalı Mıdır?

Taşıma işlemini gerçekleştirdiğiniz ofislerin daima sigortalarını yapılması ve taşıma sırasında oluşabilecek zararlara karşı müşteriler mağdur olmaması adına firma tarafından bu konuya özenle dikkat edilir. Ofis taşımacılığı genellikle güvenlidir. Müşteri bakımından çok büyük bir güvence nedenidir. İşine iyi olmayan ve nakliye işlerinde herhangi bir becerisi, uzmanlığı, tarihi bulunmayan firmalar sigortasız eşya ofis taşımacılığı gerçekleştirir. Bu tip durumlar çok amatörcedir ve karşılık olarak hem nakliye firmasını hem de eşya taşınan taraf büyük bir risk altında bulunur. Eşya taşıma ya da nakliye hizmetleri her zaman kazaya açık olan iş grubudur. Taşının eşyalarda kırılma gerçekleşebilir, düşebilir ya da çizilme durumları olabilir. Bu tip problemler her zaman gerçekleşebilecek bir sorundur.

Önemli olan bu tip problemleri nasıl çözüleceğidir. Ofis taşımacılığı böyle bir kriz haline sokmadan müşterinin zararını tamamının karşılanmasının tek yolu karşılıklı sigorta güvencesinin bulunmasıdır. Tabi ki eşya taşıma sırasında sigortalı olsa da nakliye firmaları azami özen ve dikkat göstermesi gerekir. Ofis taşımacılığı uzmanlık isteyen ve genel durumda riskli hizmetler grubu  içinde yer alır. 

5/5
Neden Mega Transporter?

Şirketimiz 1976 yılından beri En iyi kalitede hizmet vermekte olup Deneyimli  ve profesyonel ekiplerle  çalışmaktadır. Taşınma işleminiz varsa iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.

Ücretsiz Ekspertiz Talep Formu
Uzman Ekipler

Ekiplerimiz Uzun yıllar boyunca bizle çalışmış olmakla beraber Ofis Taşıma alanında eğitim almaları eşyalarınızı son derce iyi taşımış oluyor.

En iyi Paketleme

Uzaman Ekipler Tarafından Eşyalarınız Paketlenmiş olup herhangi bir zarar almamış olup kaliteli bir hizmet gerçekleştiririz.

Sözleşmeli Taşınma

Ofis eşyalarınız zarar görme durumları yaşanmaması için sigortalayarak güvence altına alınmaktadır.

Taşınma İşlemleriniz varsa Bir Telefon Kadar Uzağınızdayız.
Çağrı Merkezi:+(0) 216-517-2021
logo beyaz footer

Her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutan Mega Transporter  , özel tasarım kasaları, ambalaj malzemeleri, hijyenik ambalajı ve profesyonel ve deneyimli kadrosu ile son model taşıma araçları ile ev, ofis ve yük taşımacılığı hizmeti vermektedir.

İletişim

Copyright © 2022. Tüm Hakları Saklıdır. 

Çağrı Merkezi
Whatsapp Destek Hattı